Cайт працює в тестовому режимі.
“Море – це фундамент”: про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі
"Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Сьогодні у Культурно-туристичному центрі “Vezha” відбулася презентація “Перспективи туристичного розвитку Маріуполя”. Міський голова Вадим Бойченко розповів про подальшу стратегію розвитку туризму в нашому місті.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Мер зазначив, що першим та ключовим пунктом є вигідне географічне розташування Маріуполя. Азовське море – це ключовий символ нашого міста.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

“Наше географічне положення – це наш головний потенціал, який, нажаль, зовсім не розкрит. Море – це емоція, це фундамент! І наша задача розкрити цей потенціал. Ми вважаємо, що ці три комплекси – три набережні формують спільну прибрежну лінію, яка відкриває наше тепле море”, – підкреслив Вадим Бойченко.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Вже триває реконструкція Лівобережної набережної. А Центральний та Правобережний пляжі планують реконструювати. Процес потребує часу, фінансового ресурсу та, найголовніше, експертизи, якої на сьогоднішній день немає в Україні. Тому для консультації в розробки реконструкції набережним були долучені експерти з Франції – компанія Beten Ingenierie.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Як приклад, мер навів досвід партнерів Маріуполя – Батумі. Грузинське місто з кількістю мешканців у 160 тисяч, сьогодні є великим туристичним кластером Грузії. За рік їх відвідують близько 1,5 млн туристів, а сам активний туристичний сезон триває з середини квітня до жовтня. Тому фахівці, які розвивали туризм в Батумі, проведуть в Маріуполі 4 місяці, аби допомогти нашому місту взяти вдалий курс на розвиток туристичних аспектів.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Не повинні ми забувати також і про унікальний ландшафт та природу Приазов’я. У Маріуполя є всі шанси стати воротами до природного заповідника “Меотіда”, у якому мешкають більше 250 різних видів птахів. Це місце захоплює своєю унікальністю та красою.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Який відпочинок без атракції? Розваги та цікаве дозвілля – це те без чого не може бути сучасного туризму. Саме тому в планах побудувати найбільший в Україні аквапарк та парк розваг “Меріленд”. У розважальний комплекс увійдуть 4 басейни, 13 гірок, ресторан, SPA-центр, нічна сцена для івентів, а також парк атракціонів на 24 локації для всієї родини. Парк планують зробити з власною філософією та легендами, яке передадуть ідентичність міста Марії.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Жодне майбутне не можливо побудувати без історії. Саме тому важливим пунктом в розвитку туристичного Маріуполя залишається ревіталізація історичних будівель нашого міста. Збереження аутентичного вигляду споруд та гармонічне поєднання з прогресивним ідейним наповненням. Вдалим прикладом мер назвав маріупольську водонапірну вежу, яка вже понад 3 роки  є головним туристичним об’єктом нашого міста, місцем з якого для багатьох туристів починається Маріуполь.

Такими об’єктами можуть стати ЦСМ “Континенталь”, Мультифункціональний центр “Порт Культур”, Міський культурний центр “Український дім”.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Одними з основних сфер туризму для нашого міста можуть стати індустріальний та фестивальний. Фестивальний, звісно ж, пов’язаний із статусом “Велика Культурна Столиця. 2021”. Цього року в місті реалізуються 11 крутих масштабних проєктів. Важливо і далі зберегти цю фестивальну традицію. Драйвовий музичний фестиваль на пляжі Піщаний – MRPL City Fest вже асоціюється із Маріуполем, дуже важливо підтримувати цю тенденцію.

Мер вважає, що місцевий колорит треба розвивати, адже унікальність нашого міста саме в цьому. Саме тому День міста у 2021 році будемо святкувати у стилі “Великого грецького свята”, це дань нашої історії, засновникам міста – грецькому народу.

Є запит на індустріальний туризм. В багатьох містах світу індустріальні об’єкти не перешкоджають розвитку туристичної сфери, а дуже вдало в неї вписуються.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Місто історично обрало індустріалізацію, але ці функції та цей процес треба доповнювати. Ми не повинні створювати у Маріуполі ” другий Батумі”, адже ваше місто по-своєму унікальне та колоритне. Ось це і треба підкреслювати“, – зазначив запрошений експерт із Грузії Леван Варшаломідзе.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Актуальним питанням на сьогоднішній день залишається логістика, а саме аеропорт. Маріуполь потрапив у десятку українських міст, де повинні бути реконструйовані або побудовані аеропорти. Мер акцентував, що можливо, вдалим рішеннім стане будівництво аеропорту між двома областями: 30 км від Маріуполя та 36 км від Запоріжжя.

І останнім за переліком, а не за змістом стала ідея перетворення Маріуполь на спортивний кластер України. Вже є сучасна льдова арена, триває реконструкція плавбасейну “Нептун”, який може стати місцем проведення не тільки національних, але й міжнародних змагань. Футбол, спортивна гімнастика – це також ті види спорту, які планують підсилювати та розвивати в Маріуполі.

Маріуполь туристичне місто • "Море - це фундамент": про потенціал туристичного Маріуполя та досвід Батумі

Заступник міського голови Олександр Кочурін розповів присутнім про старт Міжнародного архітектурного конкурсу. Команди архітекторів, дизайнерів та урбаністів з усього світу зможуть представити свої проєкти реконструкції набережних міста Марії. Переможці будуть оголошені 30 вересня. Мешканці міста також зможуть голосувати про ті проєкти, які їм сподобаються. Детальніше про конкурс можна почитати тут

Розвиток туризму вплине не тільки на образ міста, але й на розвиток інфраструктури, збільшення кількості робочих місць (50 туристів = 1 нове робоче місце), а також у нашої молоді з’явиться бажання залишитися в місті, розвивати його та разом творити яскраве майбутнє!

 

 

 

 

Рекомендуємо також:

Ми використовуємо cookie-файли для найкращого представлення нашого сайту. Продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Принять