1111
#Колоритне Приазов'я. У Маріуполі презентували новий туристичний бренд (ФОТО)

Маріуполь став першим з п’яти міст, де провели регіональну презентацію туристичного бренду Приазов’я.

Нову айдентику Приазов’я презентували Олександр Лієв – голова Асоціації Індустрії Гостинності України та Дмитро Буланов – власник Bulanov büro. Команда розробників бренду зустрілися з туристичним активом Маріуполя у культурно-туристичному центрі “Вежа”. З огляду на карантинні обмеження,  трансляція перезентації велась онлайн.
Туристичну айдентику Приазов’я розроблено командою та фахівцями Zruchno Travel спільно з  Bulanov büro на замовлення проєкту USAID “Економічна Підтримка Сходу України”.
Як зазначив Олександр Лієв, при розробці бренду були проведені консультації з 23 експертами з Маріуполя, до яких долучились представники m.EHUB:  “Це наша спільна робота! Це наша спільна любов до Приазов’я! Це наша спільна віра в його туристичне майбутнє!”

Створювання бренду – це великий комплекс робіт, який складався з:

  • Аналітичного дослідження;
  • Проведення 7 фокус-груп;
  • Консультацій з майже 100 місцевими стейкхолдерами;
  • Розробки 3 концептів;
  • Доопрацювання обраного експертами варіанту з трьох концептів;
  • Створення айдентики та правил її використання
  • Виготовлення зразків рекламно-сувенірної продукції.
  • Презентації роботи місцевому туристичному активу.
Новий логотип нагадує паперовий літачок, який трансформується у пляжну парасольку. Ці образи відображають асоціацій та цінності, які вкладено у бренд – колоритність, безпеку, мир, сучасність, українськість, відкритість, дружелюбність, гостинність.
Ціннісну пропозицію також виражає слоган-меседж із хештегом #колоритне. Саме це слово використовується для рекламних та маркетингових комунікацій.
Відтепер шість дестинацій у Донецькій, Запорізькій та Херсонській областях зможуть не тільки використовувати єдину айдентику для брендування сувенірів, туристичних офісів, вказівників, поліграфії тощо. Впровадження бренду спрямоване на розвиток туризму та гостинності в регіоні, залучення інвестицій в туристичну галузь, підтримку тур операторів, підприємств, створення нових туристичних продуктів.
Попереду презентація бренду у Бердянську, Генічеську, Кирилівці та Мелітополі.
Фінальна всеукраїнська прес-конференція відбудеться у Києві 15 квітня.

Рекомендуємо також:

Ми використовуємо cookie-файли для найкращого представлення нашого сайту. Продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Принять