IMG_2012
Туристична навігація: ще один важливий крок Маріуполя

Нам презентували туристичну навігацію Маріуполя. Останні півроку команда m.EHUB співпрацювала з креативними “гуру навігації” – MoreInfo. Складно представити сучасне місто без навігаційної системи, тим паче місто яке впевнено робить кроки у туристичному напрямку. Маріуполь що року відвідує велика кількість туристів та гостей міста, тому влада міста зацікавлена аби зробити їхнє перебування тут максимально комфортним.

Сьогодні ми презентуємо прототип навігаційної системи Маріуполя. Навігація робить місто простішим для людини, людина може його прочитати. Це комфортно і безпечно. Навігація – це важливий елемент іміджу та бренду міста“, – розповіла менеджер з урбаністики ККП “m.EHUB” Катерина Кадуріна.

 

Компанія “MoreInfo” вже п’ять років займають навігаційними проєктами у багатьох українських містах: Запоріжжя, Одеса, Миколаїв, Херсон, Суми, Вінниця, Тернопіль, Дніпро та багато інших. І маріупольці вже могли бачити їхні таблички на будівлях нашого міста. Наприклад, інформаційна табличка на Культурно-туристичному центрі “Вежа” – це подарунок від команди MoreInfo на відкриття Вежі ще у 2018 році.

“Всі матеріали, які ми будемо використовувати, виготовляються в Маріуполі. Ми хочемо не просто використовувати залізо, а фрезеровочний метал”, – розповів присутнім голова MoreInfo Михайло Дьомшин.

 

Він зазначив, що у пріоритеті була простота та доступність навігації. Простота – аби кожна людина могла швидко зорієнтуватися на новій місцевості. А доступність актуальна для людей з інвалідністю, саме тому на них планують розмістити шрифт Брайля та аудіосупровід. Крім того, таблички планують зробити білінгварними – на українській та англійській мовах.

Головна ціль цієї презентації – було не тільки ознайомити присутніх з прототипом навігації та представити основну концепцію, але й отримати зворотний зв’язок: що допрацювати або змінити.

До речі, щодо концепції. Тут обидві команди зійшлися на одній думці – це створення навігації у стилі бренду міста та підкреслення унікальності нашого міста та його досягнень. Саме тому основна концепція навігації – сталь та море.

Всі таблички, стели, вказівник, оглядовий пілон та великий пілон будуть зроблені зі сталі. Встановлювати їх планують в центрі міста, в історичній частині та на вокзалах Маріуполя.

Присутні могли побачити макет стандартного пілону на прикладі Грецької площі. На карті зазначені як туристичні місця, історичні пам’ятки і разом з тим зупинки, кав’ярні, готелі та трішки аспектів транспортної моделі міста.

Колористика навігації – блакитна, пов’язана із нашою головною “родзинкою” – морем. Варто зазначити, що перед розробкою макетів потенційної навігаційної системи Маріуполя, команда MoreInfo зустрічалася з істориками, краєзнавцями та представниками активної молоді, аби дізнатися їхні думки та пропозиції.

Пілони будуть двосторонні – з одного боку україномовна версія, з іншого – англомовна.

Важливо, що на всіх навігаційних елементах є можливість замінувати касети з інформацією, аби підтримувати актуальність усієї системи та карти міста.

 

Рекомендуємо також:

Ми використовуємо cookie-файли для найкращого представлення нашого сайту. Продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з використанням cookie-файлів.
Принять